ПРОВАЛИЛАСЯ СПРОБА ЗАМОРОЗИТИ ДВОМОВНІСТЬ У ШКОЛАХ...

Ну що, друзі, хоча хтось там вітає гриневич і Ко з перемогою, і вони роблять гарну фізію, ніби нічого не сталося і все у них по плану - плани Міністерства освіти, комітету освіти і «громадськості» на 7 статтю «Мова освіти» – провалилися.

Провалилася спроба взяти їхню редакцію. Провалилася спроба заморозити двомовність у школах. Хвиля, яку Ви здійняли, дійшла до народних депутатів і вони вас почули. Попри весь шалений опір гриневичів, парубіїв, співаковських, подоляків, ковтунців, та їхньої шобли – «громадськості», попри всю їхню брехню: «Ніколи ця верховна рада не проголосує!» та брехні гриневич прямо з радівської трибуни, що стаття 7 – це врахування рішення КСУ - 196 депутатів висловили готовність проголосувати за наш варіант «навчання українською мовою, мови меншин можуть вивчатися». 196 (!) Ото ж для голосування саме й не вистачило отих дрібняків від «патріотів», які себе мали на увазі, і про себе кричали «Ніколи». Ще б 30 депутатів і ми б мали всі 226 голосів і ухвалену державницьку, нашу версію закону. Мали б, якби вони, патріоти срані, підтримали і не заважали. Це ж з через оцю шоблу, не через опоблоки, Парубій оголосив перерву і повів отих 196 домовлятися, щоб не шоблу заставити, а отих усіх 196 нагнути. Щоб не дай Боже ще хтось 197-й, 198-й не захотіли проголосувати «за навчання українською мовою, мова меншин вивчається». «Український» голова Верховної ради не міг допустити такого формулювання.

Мені тут прислали, що "громадськість" святкує, що не пройшла ніцоївщина. Хочу запитати: "А за що ніцоївщина боролася?" За "навчання державною мовою, мови меншин вивчаються". Громадськість святкує, що оце не пройшло? Ви уявляєте? Вони раді, що не пройшов державницький варіант?

Попри все, я вітаю Вас, друзі. Вийшло не ідеально по-нашому, але й по-їхньому теж не вийшло. Не вийшло двомовної освіти, яку МОН заклало на початку. Не вийшло того «навчання мовами меншин», про яку талдичила «громадськість»-шамайда: «У Польщі в меншин все навчання їхніми мовами! Що-що, в Польщі тільки три уроки мовою меншини? Що-що, в Балтії поступовий перехід і в старших класах тільки державна? Та ніколи ВРУ за це не проголосує!» Але ж проголосували. Так, депутати залишили «навчання» мовами меншин, але те навчання обмежили (тільки в садку і в початковій школі). У середніх і старших класах - державна мова. То може ніцоївщина все ж пройшла ))) Є ще вивчення мови меншини тільки в спеціалізованих класах чи школах і це не стосується українців. Погодьтеся, це краще, ніж те, що зараз у школах: все мовою меншини, краще ніж те, що вони пропонували: «навчання мовами меншин» без рамок.

Позитив даної ситуації такий:

1. Ми отримали не найгірший варіант – найгірший був комітетсько- громадський.

2. Попри шалений тиск, викрутаси і жалюгідну брехню комітето-міністерства, депутати не піддалися і комітетсько-громадську редакцію статті не взяли.

3. Депутати нас почули, всі зрозуміли різницю між «навчанням-вивченням». Пам’ ятаєте, з чого починала громадськість? Вони висміювали нас за ці слова, а сьогодні народ і ВРУ розбираються.

4. Нам з вами працювати треба наполегливіше, особливо з тими «патріотами». Переконливіше треба працювати. 196 – гарний результат, я, загіпнотизована громадськістю, як удавом, справді думала, що нас підтримує мало депутатів. 196 – це ого, за нами більше, але за ними голова ВРУ з його можливостями. 

5. Треба для наступних законопроектів про мову і меншини наростити м’язи, бо вони там пхатимуть своє.

Ще вчора чи сьогодні (не знаю точно коли, не бачу, бо громадськість мене забанила, щоб критикувати, але щоб я не могла відповісти, то ж друзі прислали) «громадськість», здається Оснач, написав: «Провокатори попрацювали у Верховній Раді з деякими народними депутатами і, користуючись їхньою необізнаністю, переконали не голосувати за редакцію мовної статті 7 законопроекту про освіту, напрацьовану профільним комітетом спільно з громадськістю. Якщо сьогодні редакцію комітету провалять, це означатиме консервацію в освіті русифікаторських норм закону Ківалова-Колесніченка».

Якщо про провокаторів – це про нас, то так, ми такі, ми попрацювали. І таких деяких депутатів виявилося аж 196. Це більше, ніж підтримало їх. І якби під ногами не плуталися, було б 226. А ще ота «шамайдо-оснацька» лякалка про пришестя Ка-Ка. Не соромно так людей дурити? Редакцію комітету провалили, як її не намагалися умаслити новотвором «навчанням мовами корінних народів» - і нічого, не настав Ківалов-Колісниченко, нові норми прописали. До речі, як там Ваш корєш Парубій? Ще скасування Ка-Ка не надумав підписувати? Чи то спеціально цей недозакон як пужало тримають в руках «громадськості», щоб якраз необізнаних і лякати та половинчасті законопроекти просувати, мовляв, на тлі Ка-Ка ці законопроекти круті.

Ну а тепер про тих 196, які нас підтримали. Дякую їм усім. Я не президент світу, просто дякую як людина.

Дякую Мусію Олегу, що був з початку і до кінця, Юлії Тимошенко за готовність фракції «Батьківщина» голосувати правильно, Ігорю Мосійчуку, та позицію фракції Ляшка (якось ми з Вами поцапалися, але в цьому питанні протягую вам лапу). Дякую Свободі- Іллєнку та Левченку за послідовність, дякую Білозір за переломний момент. Як добре, що Ви стали наполягати на своїй правці: «Навчання – державною мовою, мова меншин може вивчатися». Дякую Павлу Кишкарю та Віктору Кривенку - рухівцям, що попри весь бруд, яким у Ваших очах поливала мене «громадськість», виставляючи психопаткою та істеричкою, Ви не повелися. Дякую судді Конституційного суду Віктору Шишкіну, я вже Вас засмикала)) та «батьку» Конституції Віктору Мусіяці. Дякую Гриценку Павлу Юхимовичу, директору інституту мови НАН за підтримку. Як Вам там тряслося під сесійною залою? А-а-а. Вам не було часу, Ви редагували узгоджений текст, це я тряслася. Дякую Оленці Євтєєвій, помічниці Мусія, яка «нагримала», щоб я себе не доводила. Дякую Ростиславу Мартинюку, що зробив сьогодні мій ранок «клубом забанених» )) Дякую Андрієві Міщенку за гумор, Дякую Ірині Фаріон, за те, що пройшла цю дорогу першою (боже, як же це важко пережити) Дякую своєму чоловікові за «жилетку» і за користування його службовими зв’язками. Дякую Сергію Файфурі та всім фейсбучним друзям, які тримали руку на пульсі, ходили, писали, підтримували. Вибачте, що не перераховую вас усіх ))))

НЕ ДЯКУЮ «громадськості». Без вас набагато легше було б переконати ще 30 депутатів, для повної цифри 226. Ви постійно увесь рік заважали...

НЕ ДЯКУЮ Комітету освіти і Міністерству освіти. Без коментарів. Просто гнати до біса.

НЕ ДЯКУЮ Рафату Чубарову. Ці всі засідання-перезасідання показали: інтереси меншин він ставить над державними. Не купуйтеся на його фразу: «к.татари повинні знати українську мову» - це лише мед для вух, димовуха. Йому пофіг українська.

НЕ ДЯКУЮ Парубію. Надщербнутий мідяк. Маніпулювання, написання документу на коліні, що визначає курс держави на 30 наступних років, ухвалення з голосу, брехні з трибуни, опускання суттєвої правки на користь мови, яку озвучили в останню мить (Подоляк аж підскочила, ледве очі не видерла, коли ту правку почула). Ці всі трюки я проходжу з «громадськістю» в Координаційній раді при Мінкульті. Одна школа – одне шобло.

ОСОБЛИВО НЕ ДЯКУЮ Самопомочі. До останнього я не хотіла вірити Фаріон, що Подоляк - вражина. Що Березюк з нею за одне. Ну не міг Березюк, який підтримав мене і засудив опитування в школах «Україна і росія – це одна культура, одна історія», не міг бути за освіту мовами меншин і проти вивчення мов меншин. Я думала, якщо зустрінуся, розкажу, мене почують. Я помилилася. В Самопомочі інше на умі. Це троянський кінь. Вони не підтримують українську мову. Не підтримують послідовно у всіх радах: у Верховній раді, у Київраді, Одесі тощо. Найбільш нарвана серед усіх їхня Подоляк. Це вона - основна писака громадського законопроекту про мову 5670, а потім 5670-д і «навчання мовами меншин» - то її кровне. І «статус державної мови не може звужувати прав меншин» – теж її. Сьогодні найактивніше (цитую очевидців: «лізла на голову і плювалася слиною») відстоюючи навчання мовами меншин. Це вона написала ще один законопроект - про меншини і виписала їм суцільні преференції, і в цьому законопроекті «навчання мовами меншин» на тлі тих преференцій – квіточки. І самопоміч, і гопки, березюки, гриневичі, ковтунці, парубії – львівська "плеяда" з нею за одне.

А попереду ще два законопроекти Про мову і Про меншини, де знову прийдеться зчепитися з цією братією і їхньою громадськістю.

Ага, повернуся до подяки. Дякую Генеральному секретареві Світового конгресу українців Стефану Романову за підтримку нашої позиції. Приїздив улітку з Австралії до України. Сказав: «Щодо захисту української мови і вашої позиції - ви абсолютно праві».

Отже, друзі, працюємо далі. Головне, себе не приспати. Щоб не сталося так, як на фото внизу. Попереду мовні законопроекти.

Лариса Ніцой

 

 

 

 

 

Ну що, друзі, хоча хтось там вітає гриневич і Ко з перемогою, і вони роблять гарну фізію, ніби нічого не сталося і все у них по плану - плани Міністерства освіти, комітету освіти і «громадськості» на 7 статтю «Мова освіти» – провалилися.

Провалилася спроба взяти їхню редакцію. Провалилася спроба заморозити двомовність у школах. Хвиля, яку Ви здійняли, дійшла до народних депутатів і вони вас почули. Попри весь шалений опір гриневичів, парубіїв, співаковських, подоляків, ковт...

Читати далі
Світлина від Лариса Ніцой.
 
 

Коментарі:

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Додаткова інформація